Wat is vereist?

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Afgeronde HBO Elektrotechniek, Energietechniek, Werktuigbouwkunde of gelijkwaardig;
  • Enkele jaren ervaring in klimaatregeltechniek/installatietechniek/ Systeemintegratie/Security techniek;
  • Relevante werkervaring met het opstellen van ontwerpen, zoals regeltechnische omschrijvingen, Security ontwerpen, geïntegreerde software.
  • het programmeren, inbedrijfstellen en verhelpen van storingen in de regelinstallatie/-software is een pré;
  • Relevante werkervaring in systeemintegratie is een pré;
  • Kennis en ervaring met diverse meet- en regelsystemen is een pré;
  • Kennis en interesse in ICT oplossingen en “bus” systemen (Bacnet, Modbus, etc.);
  • Goede communicatieve en contactuele vaardigheden;
  • Het beheersen van de Nederlandse en Engelse taal;
  • In bezit van rijbewijs B.

Wat krijg je?

  • Uitstekend salaris;
  • Tantième;
  • Flexibele werktijden;
  • 24 vakantiedagen (met mogelijkheid tot het bijkopen van 15 extra dagen);
  • Uitdagend werk in de regio Hoeksche Waard;
  • Een leaseauto;
  • Een laptop en iPhone;
  • Veel aandacht voor ontwikkeling en scholing.

Functiebeschrijving

De projectmanager zorgt er samen met een projectteam voor dat grootschalige en kostbare projecten correct en efficiënt worden uitgevoerd, zodat deze op tijd en binnen het vastgestelde budget opgeleverd worden aan de afnemer. De afnemer van het project kan - afhankelijk van de werkgever en functie - het bedrijf zelf zijn of een externe klant of opdrachtgever.

In algemene zin zien de taken van een projectmanager er als volgt uit:

  • Ondersteunen en adviseren van de klant met betrekking tot de mogelijkheden, scope en planning van projecten
  • Ontwikkelen van een strategie voor project(en), zowel op korte als lange termijn
  • Maken van een planning en projectbegroting
  • Stellen van prioriteiten
  • Organiseren van werksessies en projectvergaderingen met het projectteam
  • Voeren van overleg met andere afdelingen die bij het project betrokken zijn
  • Afstemmen van de benodigde capaciteit
  • Leidinggeven aan en motiveren van het projectteam
  • Optimaliseren van werkmethodieken
  • Oplossen van eventuele organisatorische problemen
  • Bewaken van het budget en bijsturen waar nodig
  • Bewaken van timing en het behalen van deadlines
  • Monitoren van eventuele risico’s en issues
  • Rapporteren van de projectvoortgang aan het projectteam, het managementteam en externe opdrachtgevers
  • Onderhouden van contact met de eventuele opdrachtgevers
  • Opleveren van het project
  • Toetsen van technische mogelijkheden
  • Begeleiden van technische ontwikkeling
  • Ontwerpen van technische concepten of oplossingen die voldoen aan de contracteisen van de opdrachtgever

 

Waarom werken bij Beveco?

  • Gezellige en betrokken werksfeer met elk jaar twee bedrijfsuitjes
  • Volop mogelijkheden tot doorgroeien
  • Uitdagend werk in de regio Hoeksche Waard

Wij bieden:

Goed salaris met tantième, deels flexibele werktijden, uitdagend werk in de regio Hoeksche Waard en een nieuw kantoorgebouw met alle voorzieningen.

Ben jij onze nieuwe collega?

Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging? Ben jij administratief sterk en word je blij van het werken met cijfers? Ben jij een administratieve 'spin in het web' die het leuk vindt om te schakelen tussen opdrachtgevers, leveranciers, collega's en de directie? Dan nodigen wij jou uit om te reageren op deze unieke kans.

Neem contact op met Patrick Schelling, 0186 – 659030. Je sollicitatie of vragen kun je ook aan hem richten via: vacatures@beveco.nl of gebruik het formulier hieronder.

Wilt u weten wat we met uw gegevens uit dit formulier doen? Lees dan onze privacyverklaring.