Opdrachtgevers kunnen terugvallen op een deskundige en servicegerichte organisatie. Onze medewerkers die dagelijks de projecten uitvoeren staan zelf garant voor de service waardoor opdrachtgevers kunnen rekenen op de best mogelijke support door specialisten.

Beveco biedt hiervoor de volgende servicemodules aan:

Continuïteitservice (7x24uur)

  • Snelle ondersteuning op afstand;
  • Respons binnen 45 minuten contractueel, praktisch binnen 10 minuten;
  • Indien noodzakelijk, uiterlijk binnen 4 uur ter plaatse;
  • Support en correctief onderhoud door specialisten;
  • Broncode deponering.

Helpdesk

  • Direct contact met een specialist;
  • Directe inbelverbinding waardoor support en correctief onderhoud direct kunnen worden uitgevoerd.

Servicebezoekdagen

  • Optimaal houden van uw systeem door preventief onderhoud;
  • Updates van IntegratieXpert en benodigde software van derden;
  • Kleine wijzigingen en update instructies.

Periodieke hardware vervanging

  • Hardware wordt na verloop van afgestemde periode vervangen;
  • Kosten voor vervangen van hardware (inclusief installatiekosten) worden verspreid over de afgesproken periode.

Mantelcontract

  • Subcontractors van (deel)installaties vallen onder het contract van Beveco;
  • Klant heeft één aanspreekpunt (Beveco);
  • Beveco analyseert probleem en stuurt eventueel subcontractors aan;
  • Beveco verzorgt administratieve afhandelingen.